شاید اگر 10 سال قبل به شما می گفتند که در اوج بازار ابزار که شاهد درخشش برندهایی مانند ماکیتا ، AEG ، BOSCH و یا برندهای چینی مانند توسن بودیم برندی خواهد آمد که یکه تاز بازار ابزار خواهد بود کسی صحبت شما را جدی نمی گرفت. اما برنامه ریزی و دقت سبب شد برندی با نام رونیکس با نگرشی مدرن و با برنامه حجم بسیار قابل قبولی از بازار ابزار ایران را در دست بگیرد. مجموعه رونیکس ابزار آلات خود را در رسته های گسترده ای توزیع می نماید. شرکت رونیکس را نباید با دریل رونیکس ، دستگاه جوش رونیکس ، کارواش رونیکس و یا اتو لوله سبز رونیکس شناخت . در زیر به بررسی این برند سازمان یافته می پردازیم.
[caption id="attachment_11966" align="aligncenter" width="565"] شرکت رونیکس[/caption]
محصولات رونیکس در رسته های مختلفی در بازار ایران ارایه می گردند.
به بررسی هر کدام از این گروه های ابزار می پردازیم.
این رسته از ابزار آلات را عموم مردم با آن آشنا هستند.
یک ضرب المثل هست که می گوید ابزار آلات رونیکس را در هر سوپر مارکتی می توان تهیه کرد و این به معنی رضایت مصرف کننده گان می باشد.
دسته های ابزار در این گروه شامل :
این رسته ها هر کدام دارای محصولات بسیار متنوعی می باشند که از بررسی آن ها در این متن معذوریم.
[caption id="attachment_29" align="aligncenter" width="300"] دریل 13 رونیکس مدل 2221[/caption]
[caption id="attachment_2791" align="aligncenter" width="300"] کارواش 0بار رونیکس کد RP00[/caption]
با ورود به بازار ابزار دومین گروه از ابزار آلات می باشد که شرکت رونیکس به آن ورود کرد.
این رسته شامل محصولات زیر می باشد :
با توجه به تنوع بسیار زیاد محصولات از بررسی این محصولات در این متن معذوریم.
[caption id="attachment_1764" align="aligncenter" width="300"] قیچی باغبانی مدل RH-3101 رونیکس[/caption]
همانند سایر برندها این رسته شامل دو گروه اصلی می باشد:
با توجه به تنوع بسیار زیاد محصولات از بررسی این محصولات در این متن معذوریم.
[caption id="attachment_3296" align="aligncenter" width="300"] میخکوب تی پو[/caption]
در این رسته ما شاهد انواع دستگاه جوش و متعلقات مانند مانومتر ، دسته برش و . . هستیم.
این رسته از محصولات شامل موارد زیر می باشد:
با توجه به تنوع بسیار زیاد محصولات از بررسی این محصولات در این متن معذوریم.
این رسته را در دو بخش تعریف می کنیم.
برند رونیکس با داشتن محصولات بسیار متفاوت که از کارخانجات مختلف در سرتاسر دنیا مانند چین ، کره جنوبی ، ترکیه و . . تهیه گردیده توانسته سهم خوبی از بازار را در اختیار خود قرار دهد.
برخی از مصرف کنندگان شاید از کیفیت این محصولات راضی نباشند اما باید گفت محصولات این برند در رده متوسط قرار دارند و برای مصارف تمام صنعتی نمی باشند.
اما با گستردگی و کیفیت نیمه صنعتی حجم خوبی از بازار را در اختیار دارند.
فکر ، ایده و تلاش ایرانی با هدف گذاری های ملی و فرا ملی در زمینه ابزار آلات صنعتی ، برند رونیکس را ساخته و پرورده است .
تلاش شبانه روزی جوانان خوش فکر ایرانی در محقق ساختن ایده های ناب و نیز ثبت این برند در ایران ، آلمان و مادرید اسپانیا ، ریشه های شکوفایی خانواده رونیکس را رقم زده.
با ایجاد ترکیبی از قیمت ، کیفیت ، دسترسی به موقع و خدمات مناسب بتوان ضمن جلب رضایت مصرف کنندگان و صنعتگران داخلی ، گامی بلند برای حضور در عرصه صادرات برداشت .
هدف گذاری رونیکس برای ایجاد یک سازمان پیشرو در عرصه ابزار آلات و تبدیل شدن به یک سازمان بین المللی و مطرح ، با بهره گیری از تکنولوژیهای روز و مطالعات علمی دقیق و عنایت به کلیه ی ایده های اصولی و خلاقانه میسر گردیده است .
گروه بازرگانی رونیکس نیز در این راستا ، با تعاملات سازنده خود ضمن انتخاب بیش از 500 تولیدکننده مطرح در 11 کشور جهان ، نظارت و کنترل فنی دقیقی را توسط متخصصین خود در داخل و خارج از کشور و در تمامی مراحل تولید اعمال میدارد .
ابزار آلات برشی و سوراخ کاری تولید شده در کشورهای فرانسه و آلمان ، ابزار های بادی تولید شده در کره جنوبی و تایوان ،
دقت در فاکتور های انسانی ( ارگونومی) و مطالعه در ابزار ها ، دستگاه ها ، محیط کار و مشاغل و توجه به توانایی های جسمی و فکری ، محدودیت ها و علائق انسان ها ، از طراحی یک ابزار ساده تا طراحی ابزار آلات دقیق و صنعتی ، و عنایت به اامات گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا با خرید محصولات رونیکس ، کیفیت ، عرضه به موقع و ثبات در ت گذاری ها و خدمات حمایت را به عنوان پشتوانه خرید خود داشته باشد.
رونیکس با تامین بخشی از نیازهای صنعتگران ارجمند ، قصد ارائه بهترین ها را دارد و در این مسیر ، دست همکاران و همراهان خود را برای ارتقای این برند نام آشنای ایرانی می فشارد.